Saturday, January 12, 2013

Stainless Steel Rabbit Nipple Drinker ????

Salam...

Izinkn MOMs mohon kemaafan jika apa yang MOMs sampaikan kt nukilan ni ade mengguris hati dan perasaan...cewaahhhh....
Hari ni MOMs nk cite sket berkenaan produk Stainless Steel Nipple Drinker.

begini la rupanye...produk terawal yang MOMs pasarkan. Memang teruja dengan kesan penggunaan produk ini, byk masa yang dijimatkan..Pengurusan arnab semakin tersusun.Mula-mula dulu hairan jugakla bagaimana ianya berfungsi tapi selepas mendapt tunjuk ajar dari beberapa pakar esp Arnab Manja dan Ketapang Bunnies, barulah MOMs tahu how its function. Mengikut perkiraan MOMs, produk ini MOMs lancarkan pada 25/12/2010 dan pelanggan pertama MOMs, lupa kat mana delivery tapi ada je orgnye dlm FB...MOMs mmg menggunakan produk ini untuk segala jenis reban yang MOMs usahakan, alhamdulillah ianya memang memudahkan...okes ini MOMs nk cerita selepas menggunakannya..


lubang tempat sangkut mini spring patah akibat dr kereputan metal.

Metal haus akibat dari gigitan arnab yang HAUS.

Nat plastik pecah akibat tindakan air.

Setelah MOMs gunakan produk ini, satu permasalahan yang timbul adalah ianya TIDAK BOLEH DISELENGGARA, ianya agak menyukarkan tetapi MOMS tetap merasakan produk ini membantu segala urusan menguruskan arnab.

Untuk tahun 2013, MOMs telah memperkenalkan satu lagi produk nipple arnab yang lebih kukuh dan lebih mudah untuk menyelenggara (memanjangkan jangka hayat). Produk ini sudah pun MOMs gunakan dan Alhamdulillah,MOMs berpuas hati dengan kepenggunaannya..


Untuk yang hendak mencuba, boleh la hubungi MOMs......kita bela arnab bukan untuk 3bulan je... :)

Sekian...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...